מגל מאיים: "לא אמרתי את זה עד היום, אבל בקואליציה כזו לא אהיה"

    דוד לזר | צילום: מירי צחי 3 Comment on מגל מאיים: "לא אמרתי את זה עד היום, אבל בקואליציה כזו לא אהיה"
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האם מפלגת 'הבית היהודי' בדרך לאופוזיציה?, היום (רביעי) איים ח"כ ינון מגל ואמר כי "אני לא אהיה בקואליציה שנכנעת לטרור", את הדברים אמר לרדיו דרום, ולדבריו, "לא מאמין שנתניהו שמבין איך נלחמים בטרור שוב ייכנע. הפעם זה צריך להיגמר אחרת".

    ינון איים באופן נחרץ ואמר כי "אני אומר בצורה חד משמעית ואני לא מנופף בזה כל יום ולא אמרתי עד היום: אם זה יגמר בצורה כזאת אני בקואליציה כזאת לא אהיה. אני לא אהיה בקואליציה שנכנעת לטרור. הם צריכים לשלם את המחיר", לדבריו, "דברים שקרו כמו אוסלו או ההתנתקות שזו כניעה לטרור, אני לא אהיה שם. אני מניח שכל הבית היהודי כמובן לא יהיה שם".

    עם זאת, לקראת סיום הראיון אמר מגל כי "לא בקלות מפרקים ממשלה ועדיין זו הממשלה הכי טובה שיש ואני מאד מעריך את ראש הממשלה ואני יודע שהוא יודע שצריך ואיך נלחמים בטרור".

    ח"כ מגל נשאל, "מה הקו האדום שלך, ח"כ ינון מגל, שבו אתה אומר 'אני לא אשב בממשלה כזאת', מה צריך לקרות או קרה כבר?", לדבריו, "אמרתי, כניעה לטרור. דברים שקרו כמו אוסלו או ההתנתקות שזו כניעה לטרור, אני לא אהיה שם. אני מניח שכל הבית היהודי כמובן לא יהיה שם. זה דברים מופרעים ומופקרים שקרו, שהיום אני יושב בוועדת חוץ וביטחון ואני שומע מה קורה בעזה, זה השם ישמור. לא רצינו לעשות חומת מגן, לא רצינו לשלוט על עם אחר אז יצאנו וראינו מה קרה באינתיפאדה ואחרי זה בעזה שרון לא רצה לעשות חומת מגן ובמקום זה ברחנו וראינו מה יצא מזה. הם לא עושים שום דבר חוץ מלהשקיע את כל הכסף שלהם בהשמדת ישראל ובחיסול המדינה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מספיק כבר להוציא להם את העיניים מתנחל הזוי

      טיפש מטופש. אתה והחברים הסרוגים שלך מתגרים בחיה המוסלמית ומביאים עלינו שואה
    2. 1

      יפה מאוד אבל הוא אומר את זה תמיד